O stronie DatingAdvisor.pl


Nasza misja

W DatingAdvisor uważamy się za niezależnych i obiektywnych badaczy specjalizujących się w analizie rynku stron dla singli, stron związanych ze swataniem oraz aplikacji randkowych. Wszystkie portale poddajemy rygorystycznym testom pod względem ich reputacji, kosztów, prawdopodobieństwa sukcesu i wielu innych czynników. W ten sposób pragniemy zapewnić naszym użytkownikom w Polsce stały dostęp do aktualnego rankingu stron najlepiej dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. W tym celu opracowaliśmy zestawienia umożliwiające szczegółowe porównanie dwóch stron.

Oprócz przeglądu rynku staramy się również zapewnić naszym czytelnikom praktyczne wskazówki na temat tego, jak zwiększyć swoje szanse na sukces w świecie randek online. Porady te oparte są naszych własnych doświadczeniach oraz licznych komentarzach naszych użytkowników.


Najważniejsze aspekty

Ocena portali randkowych

Jednym z najważniejszych aspektów naszej pracy jest regularna analiza szans odniesienia sukcesu. Stale sprawdzamy nowe strony i poddajemy je kompleksowym testom z pomocą różnych profili użytkowników. Tylko gdy wyniki są wymierne, zostają opublikowane.

Wskazówki na temat randek online

Ponieważ randkowanie online, szczególnie początkowo jest anonimowe, istnieje wiele pułapek, w które mogą wpaść nowicjusze. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zapewnić naszym użytkownikom cenne porady, na temat tego, jak najszybciej dostać się do dobrych aplikacji i portali randkowych oraz uniknąć rozczarowania.

Badania i informacje ogólne

Aby lepiej zrozumieć lokalne i międzynarodowe trendy, przeprowadzamy regularne badania rynku. W tym celu zwykle skupiamy się na temacie przewodnim, np. platformy na aplikacje mobilne.


W liczbach

4
11
33

Nasz zespół

Redakcja

Nasz zespół składa się ze stałych i niezależnych redaktorów oraz dziennikarzy pasjonujących się internetem i portalami randkowymi online. Wielu redaktorów posiada doświadczenie zawodowe w tej dziedzinie i jest dobrze zorientowanych w branży. Doskonale wiedzą, skąd wieje wiatr i na co należy zwrócić uwagę. Jesteśmy dumni z naszego zespołu i niecierpliwie oczekujemy każdego nowego dnia naszej współpracy. Najważniejsze jest jednak dla nas ta masa ludzi, którzy opowiadają nam o swoich doświadczeniach z randkowaniem online. Zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych.

Inicjatorzy

  • Artur: Koresponduje z podmiotami świadczącymi usługi w sferze randek online, aby na czas wykryć wszelkie zmiany oraz innowacje.
  • Philipp: Dba o organizację i operacje wewnętrzne.
  • Florian: Zapewnia bezawaryjne działanie strony oraz zajmuje się serwerami i technologią.

Ilekroć jestem pytany, który serwis randkowy jest najlepszy, zawsze odpowiadam, że coś takiego nie istnieje. Wszystko zależy od Twoich indywidualnych celów. Flirt, miłość, przygoda, wiek, region itp.

David
Szef zespołu redakcyjnego


Oceny i Prowizje

Zapewnienie bezpłatnego rankingu dla osób zainteresowanych serwisami randkowymi online zawsze było naszym celem i motywacją. DatingAdvisor publikuje wszystkie raporty i doświadczenia całkowicie za darmo.

Nie zamierzamy jednak ukrywać faktu, że otrzymujemy rekompensatę od niektórych portali randkowych, aczkolwiek nie ma to wpływu na naszą ewaluację. Staramy się również negocjować identyczne prowizje ze wszystkimi portalami, więc nie ma dla nas znaczenia, kto zwycięży test. Prowizje zapewniają funkcjonowanie naszej strony i przede wszystkim pomagają zapłacić redaktorom i dziennikarzom za ich trud.

Zwykle polecamy naszym użytkownikom tylko strony, które mogą najpierw bezpłatnie wypróbować, aby sprawdzić, czy pasują do ich własnych celów. DatingAdvisor  pełni jedynie rolę doradcy wskazującego początkowy kierunek działania i ostrzegającego przed możliwymi pułapkami. Prowizję otrzymujemy wyłącznie, gdy użytkownik polubi stronę i zdecyduje się zapłacić za jej dalsze użytkowanie. W związku z tym oceniamy portale randkowe biorąc pod uwagę różne grupy docelowe oraz zapewniamy regionalne rekomendacje w zależności od tego, ilu użytkowników ma dany portal w mieście lub w regionie. Ostatecznie przecież użytkownik pozostanie na stronie, aby nawiązać kontakt z innymi tylko, jeśli jest w pełni usatysfakcjonowany.